Spørsmål og svar
Ja, vi tilbyr faktura for bedriftskunder uten om Klarna.
Fyll inn org. nr når du er i kassen og velg “Faktura for bedrift” som betalingsmåte så tar vi en kredittvurdering og sender faktura med 20 dagers betalingsfrist når varene blir sendt fra oss.
Vi har ikke anledning til å sende EHF faktura, vi sender faktura som PDF til kunde e-post og eventuel ekstra faktura e-post hvis det blir fylt ut i kassen.
Hvis du har lagt inn en bestilling før 12.00 og varene er på lager så sender vi normalt samme dag.
Hvis du har bestilt varer som vi ikke har på lager så sender vi varene samme dag vi får de inn til oss.
Hvis Bring ikke får levert pakken når de er hos deg så kjører de den til utleveringsstedet du velger istedenfor å prøve igjen dagen etter.
Dette er for at du skal få muligheten til å hente pakken samme dag hvis det skulle oppstå et problem når Bring er hos dere for å utlevere pakken.
Når bestillingen din er klar for henting så får du mail fra oss.
Ta kontakt med oss hvis det haster så hjelper vi deg gjerne å klargjøre så du kan hente med en gang.
Hvis du har betalt med Klarna, Vipps, eller PayPal har vi ikke mulighet til å endre bestillingen.
Hvis bestillingen ikke er sendt fra oss enda så kan du kontakte oss og få en rabattkode med gratis frakt, da kan du legge inn en ny bestilling som vi sender sammen med den andre bestillingen.
Bestillingsvarer vil normalt komme inn på lager for videresending innen 2-7 virkedager.
Om leveringstiden fra vår leverandør er lenger vil du motta en mail med info og forespeilet dato.
Vi anbefaler å ta kontakt med oss om leveringstid er avgjørende for bestilling.
Forskuddsbetaling er en betalingsløsning du kan benytte om du ønsker å forhåndsbetale bestillingen med kontooverføring før vi sender bestillingen.
Sammen med ordrebekreftelsen vil du motta betalingsinformasjon.
Vi sender/bestiller inn varer så fort betaling er registrert inn på vår konto.
Når du legger inn en bestilling hos oss så skal det sendes ut en ordrebekreftelse, det kan ta noen minutter før den tikker inn i innboksen din.
Skulle det skje at ordrebekreftelsen ikke dukker opp så tar du kontakt med oss så vi kan ordne opp.
Vi sender ikke varer med postoppkrav eller som brev.
Så fort du oppdager skaden på pakken må du kontakte fraktselskapet umiddelbart for å opprette en klagesak. Om det er synlige skader på emballasjen må du dokumentere skaden med bilder. Klagen må opprettes samme dag som sendingen er mottatt. Så fort du har mottatt ett saksnummer hos fraktselskapet ber vi deg kontakte oss. Ha ordrenummer og saksnummer klart når du tar kontakt.
Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på emballasjen varen kom i.