Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Bestilling

Kan jeg handle som bedrift og motta faktura?

Vi tilbyr faktura til firmakunder. Alternativet for faktura blir tilgjenglig i kassa når man velger å handle som bedrift. 

Når vi mottar ordre hvor faktura er valgt, vil det bli gjennomført en kredittvurdering før vi sender/bestiller inn varer. 

Hvordan fungerer forskuddsbetaling?

Forskuddsbetaling er en betalingsløsning du kan benytte om du ikke ønsker å benytte Klarna eller Vipps.

 

Sammen med ordrebekreftelsen vil du motta informasjon om betaling og vårt konto nr. vi vil sende/bestille inn varer så fort betaling er registrert inn på vår konto.

Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse?

Når din ordre er gjennomført, sendes det alltid ut en ordrebekreftelse. det kan ta noen minutter før den tikker inn i innboksen din. 

Skulle det skje at ordrebekreftelsen ikke dukker opp, anbefaler vi at du tar kontakt med oss så vi kan undersøke hva som har skjedd.

Frakt og lagerstatus

Hvor kan jeg se om varen jeg er interessert i er på lager?

Lagerstatus finner du like under overskriften når du er inne på ett produkt. 

Når blir min ordre sendt?

Om vi har alle varene i ordren på lager, blir ordre lagt inn før 14:30 normaltsett sendt samme dag.

Varen jeg ønsker å bestille er ikke på lager, hvor lang vil leveringstiden være?

Bestillingsvarer vil normaltsett komme inn på lager for videresending innen 3-7 virkedager. Om leveringstiden fra vår leverandør er lenger vi du motta en mail med info og forespeilet dato.

Vi anbefaler å ta kontakt med oss om leveringstid er avgjørende.

Kan dere sende med oppkrav eller som brev?

Vi sender ikke varer med postoppkrav eller som brev. 

Kan jeg legge inn ekstra produkter på en ordre jeg la inn tidligere?

Det avhenger av om ordren er sendt enda eller ikke. Om den ikke er sendt har vi normalsett mulighet til å legge ekstra varer i samme sending uten noen forsinkelse i leveringen. 

Om du ønsker å legge til flere varer ber vi deg ta kontakt med oss!

Varen kom frem skadet eller ødelagt. Hva gjør jeg?

Så fort du oppdager skaden på pakken må du kontakte speditøren umiddelbart for å opprette en klagesak. Om det er synlige skader på embalasjen ber vi deg dokumentere skaden med bilder. Klagen må opprettes samme dag som sendingen er mottatt. Så fort du har mottatt ett saksnummer ber vi deg kontakte oss. Ha ordre nummer og saksnummer klart når du tar kontakt. 

Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på embalasjen varen kom i.